Heeft u vragen over het groenbeheer in uw wijk, de milieukwaliteit of over de nieuwe bestemmingsplannen voor ‘Brouwerspoort’ en ‘Tussen Grift en Spoor’? Wilt u uw mening kwijt over de geluidsnota die de raad in november vaststelt en die aangeeft hoeveel en waar geluid geproduceerd mag worden in Veenendaal?

Voortaan houdt de fractie van GroenLinks iedere maand een spreekuur in het gemeentehuis. Wilt u als inwoner, vereniging of bedrijf uw stem laten horen, dan kunt u op donderdagavond voorafgaand aan de zogeheten ‘commissievergaderingen’ langskomen bij GroenLinks. Deze maand is het GroenLinks-spreekuur op donderdag 23 oktober van 19 tot 20 uur in de fractiekamer van GroenLinks. Deze vindt u op de eerste etage van het gemeentehuis (kamer 1.04). U kunt overigens tijdens het spreekuur ook bellen (nummer 0318-538575).

De fractie van GroenLinks neemt uw inbreng mee naar de commissievergaderingen, maar ook kunt u zelf komen inspreken op de commissievergaderingen als u dat wilt.

De onderwerpen die besproken worden in de commissievergaderingen vindt u op de gemeentesite.

Data spreekuur

De data waarop het spreekuur is, staan vermeld in onze agenda.